Лаборатория
|
|
Модераторы
Сообщений: 800
|
Дата: Среда, 30.04.2014, 00:16 / Сообщение № 391
Цитата Альтаир ( ) не совсем понял, в чём смысл заключается? В SCP главные герой периодически сам моргали, и как раз таки в эти моменты на него мог набросится SCP-173 - тамошний монстр, мгновенно передвигающийся, когда с ним нет прямого зрительного контакта
Trace(HitLocation, HitNormal, ViewLocation + 320 * vector(ViewRotation), ViewLocation, true);
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Понедельник, 05.05.2014, 12:15 / Сообщение № 392
|
|
Администраторы
Сообщений: 2077
|
Дата: Понедельник, 05.05.2014, 14:29 / Сообщение № 393
good
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Пятница, 09.05.2014, 13:10 / Сообщение № 394
Testing Heli scenes and little gameplay. (I don't know why the heli faces sideway and goes away, in test it works good & fast)
Добавлено (07.05.2014, 12:16) --------------------------------------------- Prueba de Reflexiones.
Добавлено (09.05.2014, 13:10) --------------------------------------------- Altair , yo os envío un MP, Su urgente.
|
|
Администраторы
Сообщений: 2077
|
Дата: Пятница, 09.05.2014, 17:19 / Сообщение № 395
keku645, I will try to rebuild the light.
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 01:54 / Сообщение № 396
Альтаир, New MP.
|
|
Проверенные
Сообщений: 201
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 02:01 / Сообщение № 397
keku645, I see you're becoming better. Nice
Edit: Streets need more detail (lights, benches, pedestrians and traffic). Also try to add life to the map, like birds. The more detail the better.
Edit2: If you've got time, you can help me with the SCP mod.
Сообщение отредактировал: / Post edited: Abincyprus - Суббота, 10.05.2014, 02:05
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 02:49 / Сообщение № 398
Come to skype, I want to talk with you!Добавлено (10.05.2014, 02:49) ---------------------------------------------
Цитата Abincyprus ( ) keku645, I see you're becoming better. Nice
Edit: Streets need more detail (lights, benches, pedestrians and traffic). Also try to add life to the map, like birds. The more detail the better.
Edit2: If you've got time, you can help me with the SCP mod.
Thank You, I finished the map but I've got problem when I build the light again, I don't touch anything like my old map but, even I convert all statick meshes to 0 light map resolution editor crashes.
|
|
Администраторы
Сообщений: 2077
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 08:43 / Сообщение № 399
I will try to improve the quality of the shadows while the editor crashing Цитата Abincyprus ( ) keku645, I see you're becoming better. +1, I also like. Good job.
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 08:58 / Сообщение № 400
Finalmente unselect Permform full quality build and I could build light, but when i transform some meshes to 20148 editor crash again...
Anyway, at least I could build light!!
|
|
Администраторы
Сообщений: 2077
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 09:37 / Сообщение № 401
Цитата keku645 ( ) i transform some meshes to 20148 editor crash Even if he did not crash closed at such and such amount of light maps.
|
|
Проверенные
Сообщений: 201
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 18:43 / Сообщение № 402
If you plan on doing 2048 light maps then do the meshes one by one (select mesh and select build, not build all). Then tick, "build only selected."
Добавлено (10.05.2014, 18:41) ---------------------------------------------
Сообщение отредактировал: / Post edited: Abincyprus - Суббота, 10.05.2014, 18:43
|
|
Модераторы
Сообщений: 800
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 20:34 / Сообщение № 403
Trace(HitLocation, HitNormal, ViewLocation + 320 * vector(ViewRotation), ViewLocation, true);
|
|
Администраторы
Сообщений: 2077
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 21:08 / Сообщение № 404
И как всегда круто! Aliens?
|
|
Модераторы
Сообщений: 800
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 21:10 / Сообщение № 405
Цитата Альтаир ( ) И как всегда круто! Aliens? Пасибо но причём здесь айлены?
Скриншоты обновил кстати!
Trace(HitLocation, HitNormal, ViewLocation + 320 * vector(ViewRotation), ViewLocation, true);
|
|