Rendering World Pre-Alpha Level video Teaser
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Среда, 12.02.2014, 20:54 / Сообщение № 16
Yes, Thank You everybody, i try to find Unreal Enine 3 tutorials but i didn't found anything. So, i've got some questions, I know where are voices sounds, like merck, celeste, etc, but i don't know how to put it in my level, when i'm using kismet with (td play sund) only i can put ingameFX and musicFX, but i can't put soundCue. How can I do it?
|
|
Проверенные
Сообщений: 201
|
Дата: Среда, 12.02.2014, 23:04 / Сообщение № 17
Цитата keku645 ( ) So, i've got some questions, I know where are voices sounds, like merck, celeste, etc, but i don't know how to put it in my level, when i'm using kismet with (td play sund) only i can put ingameFX and musicFX, but i can't put soundCue. How can I do it? Shouldn't you be able to put in all soundCues? I think you are confusing soundCues with raw sounds and I'm sure there are soundCues for all voices. If not, create a soundCue in your internal level package. If you want a voice from A_VO_SP09_1 to be used through Kismet, then open A_VO_SP09_1_Cue. It will help. -Abincyprus
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Пятница, 14.02.2014, 10:29 / Сообщение № 18
Yes, i found it, thank you!
One more question, where is the water texture? I mean, the sea.
Сообщение отредактировал: / Post edited: keku645 - Пятница, 14.02.2014, 13:52
|
|
Проверенные
Сообщений: 201
|
Дата: Пятница, 14.02.2014, 17:50 / Сообщение № 19
Цитата keku645 ( ) One more question, where is the water texture? I mean, the sea. I don't remember. Probably in the background asset package and water used for fountains is in SP03 package I think. ...\Mirrors Edge\TdGame\CookedPC\Buildings\B_Vista.upk
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Среда, 19.02.2014, 02:12 / Сообщение № 20
Сообщение отредактировал: / Post edited: keku645 - Воскресенье, 16.02.2014, 10:46
|
|
Администраторы
Сообщений: 2077
|
Дата: Среда, 19.02.2014, 08:18 / Сообщение № 21
keku645, what problem?
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Среда, 19.02.2014, 18:23 / Сообщение № 22
Цитата Альтаир ( ) keku645, what problem? I think the most important it's the light.
I'm doing the same you said to me with static meshes and unnamed channel, but don't still works when I build the light.
|
|
Администраторы
Сообщений: 2077
|
Дата: Среда, 19.02.2014, 21:53 / Сообщение № 23
There is little lighting on the floor, but you need to install an additional light or increase the radius of those on the floor. Walls you this BSP geometry or StaticMesh?
P.S. Throw my map
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Четверг, 20.02.2014, 07:31 / Сообщение № 24
Цитата Альтаир ( ) There is little lighting on the floor, but you need to install an additional light or increase the radius of those on the floor. Walls you this BSP geometry or StaticMesh? I put the brightness in 5.0000 and still don't works, the walls are statick mesh.Добавлено (20.02.2014, 07:31) --------------------------------------------- Out of StormDrains. (in process)
|
|
Администраторы
Сообщений: 2077
|
Дата: Четверг, 20.02.2014, 08:17 / Сообщение № 25
keku645, upload your map - I see that there is a light
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Четверг, 20.02.2014, 08:52 / Сообщение № 26
Done! I send you a MP.
Сообщение отредактировал: / Post edited: keku645 - Четверг, 20.02.2014, 13:12
|
|
Администраторы
Сообщений: 2077
|
Дата: Четверг, 20.02.2014, 13:23 / Сообщение № 27
Цитата keku645 ( ) Done! I send you a MP. ok
|
|
Администраторы
Сообщений: 2077
|
Дата: Четверг, 20.02.2014, 16:08 / Сообщение № 28
Try to change LightingChannels Unnamed_3 for StaticMesh and PointLight - it should work
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Пятница, 21.02.2014, 09:12 / Сообщение № 29
Цитата Альтаир ( ) Try to change LightingChannels Unnamed_3 for StaticMesh and PointLight - it should work It works! Thank You!
Добавлено (21.02.2014, 05:50) --------------------------------------------- Hey! how this works? I saw that in a lot of levels and the Abincyprus, level too, with that, the cops respawn again when you died and not desappear right?
Добавлено (21.02.2014, 09:12) --------------------------------------------- Shadows and lights looks very strange...
Сообщение отредактировал: / Post edited: keku645 - Пятница, 21.02.2014, 09:24
|
|
Администраторы
Сообщений: 2077
|
Дата: Пятница, 21.02.2014, 16:13 / Сообщение № 30
http://www.youtube.com/watch?v=ux-pfjsTSd4 Цитата keku645 ( ) Shadows and lights looks very strange... This will improve the quality of the shadows, but it will also increase the load when rendering lighting. The editor can be closed with an error
|
|