Лаборатория
|
|
Проверенные
Сообщений: 201
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 21:12 / Сообщение № 406
nikolayxxx, can I have the shader? :D
|
|
Модераторы
Сообщений: 800
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 21:37 / Сообщение № 407
Цитата Abincyprus ( ) nikolayxxx, can I have the shader? :D which of this shaders you want?
Trace(HitLocation, HitNormal, ViewLocation + 320 * vector(ViewRotation), ViewLocation, true);
|
|
Администраторы
Сообщений: 2077
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 21:50 / Сообщение № 408
Цитата nikolayxxx ( ) но причём здесь айлены? Ну не знаю, атмосфера чем-то напомнила
|
|
Модераторы
Сообщений: 800
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 21:51 / Сообщение № 409
Цитата Альтаир ( ) Ну не знаю, атмосфера чем-то напомнила Оу.. я просто не так сильно знаком с дизайном чужих
Trace(HitLocation, HitNormal, ViewLocation + 320 * vector(ViewRotation), ViewLocation, true);
|
|
Проверенные
Сообщений: 201
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 22:20 / Сообщение № 410
Цитата nikolayxxx ( ) which of this shaders you want? All of them. I want to try 'em out and see how my game looks.
|
|
Модераторы
Сообщений: 800
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 22:24 / Сообщение № 411
Цитата Abincyprus ( ) All of them. I want to try 'em out and see how my game looks. it uses a lot of shaders
Trace(HitLocation, HitNormal, ViewLocation + 320 * vector(ViewRotation), ViewLocation, true);
|
|
Проверенные
Сообщений: 201
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 22:28 / Сообщение № 412
Цитата nikolayxxx ( ) it uses a lot of shaders Hmm... I got no idea what the names of these are but I really like the smoke.
|
|
Модераторы
Сообщений: 800
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 22:32 / Сообщение № 413
Цитата Abincyprus ( ) but I really like the smoke.
Прикрепление:
np.upk
(45.8 Kb)
Trace(HitLocation, HitNormal, ViewLocation + 320 * vector(ViewRotation), ViewLocation, true);
|
|
Проверенные
Сообщений: 201
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 23:14 / Сообщение № 414
Цитата nikolayxxx ( ) Прикрепления: np.upk(46Kb) Thanks. Will look at it and post a pic. Добавлено (10.05.2014, 23:14) --------------------------------------------- Can you send me the materials and the lens flares also?
Looks nice. Can I use this for my mod? Will put your name in credits. Test pic:
|
|
Модераторы
Сообщений: 800
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 23:22 / Сообщение № 415
Цитата Abincyprus ( ) Can you send me the materials and the lens flares also? one second Цитата Abincyprus ( ) Looks nice. Can I use this for my mod? Will put your name in credits. Yeah, you can! And dont worry about credits
Trace(HitLocation, HitNormal, ViewLocation + 320 * vector(ViewRotation), ViewLocation, true);
|
|
Проверенные
Сообщений: 201
|
Дата: Суббота, 10.05.2014, 23:30 / Сообщение № 416
Цитата nikolayxxx ( ) Yeah, you can! And dont worry about credits Also, can you treat this map with a few effects? I can send you the map through Skype later on.
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Воскресенье, 01.06.2014, 07:29 / Сообщение № 417
This is more than what I can do right now.Добавлено (01.06.2014, 07:29) --------------------------------------------- Climb the skyscraper (map's name)
|
|
Проверенные
Сообщений: 201
|
Дата: Среда, 04.06.2014, 21:02 / Сообщение № 418
keku645, looks fun and lore friendly :DДобавлено (04.06.2014, 21:02) ---------------------------------------------
|
|
Проверенные
Сообщений: 202
|
Дата: Среда, 11.06.2014, 10:46 / Сообщение № 419
Добавлено (06.06.2014, 09:02) --------------------------------------------- Abincyprus, Looks cool!! Waiting the release!
First view about my new level:
Добавлено (11.06.2014, 10:46) --------------------------------------------- Now I only got to know how to get the statick meshes to look the same as BSP in 1.0
Сообщение отредактировал: / Post edited: keku645 - Пятница, 06.06.2014, 12:07
|
|
Проверенные
Сообщений: 201
|
Дата: Понедельник, 20.10.2014, 16:34 / Сообщение № 420
Apache
|
|